FAQ

Om jouw dag zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij op deze pagina alle belangrijke informatie voor je onder elkaar gezet. Alle antwoorden op de meest gestelde vragen op 1 pagina. Handig! Staat jouw vraag er toch nog niet bij? Neem dan contact op met onze congresadviseur:

Sandra Donkers:
s.donkers@sbo.nl
040 – 2 972 770

Heb je op de dag zelf vragen over jouw inschrijving of het programma? Dan kun je altijd terecht bij de organisatie. Je kunt ons vinden bij de ingang.

Bekijk hier de plattegrond van het event

 

Coronavirus

Naast de online editie vindt het Next Learning Event op 15 september live plaats in Den Bosch. In deze coronatijd dragen wij uiteraard onze verantwoordelijkheid om te zorgen voor een veilige omgeving, de veiligheid van jou als deelnemer en onze medewerkers en partners staat voorop. Lees hier meer over de maatregelen die wij nemen. Ook heeft de locatie, 1931 Congrescentrum, een Corona journey opgesteld.

 

Locatie

1931 Congrescentrum Brabanthallen
Oude Engelenseweg 1
5222 AA ’s Hertogenbosch
Klik hier voor de routebeschrijving.
Parkeren is gratis.

 

Programma

Als deelnemer van Next Learning dien je je vooraf aan te melden voor de sessies op 15 september. Je ontvangt voor 15 september een email met meer informatie en het programma. Let op: emails willen nog weleens in de spam box terecht komen. Houd daarom ook je spam box in de gaten. Na registratie ontvang je een bevestiging met daarin een link naar jouw gekozen sessies. Middels deze bevestiging kun je ook je sessies wijzigen.

Bekijk hieronder de prodgramma’s in pdf.

Bekijk Programma A  Bekijk Programma B

 

Lunch

De cateringruimte wordt ingericht in blokken met een maximum aantal gasten en beperkt aantal tafels. Ieder cateringpunt krijgt een aparte toegang voor het gastenaantal waaraan dit blok is toegewezen. Per cateringpunt wordt een koffiebuffet geplaatst met een cateringmedewerker. Deze medewerker reikt de gewenste drankjes aan je uit, vanachter plexiglas met de vereiste beschermmaatregelen zoals o.a. handschoenen en mondkapje. Bij ieder uitgiftepunt is desinfectiespray beschikbaar. Om de onderlinge afstand tussen gasten te garanderen worden vloermarkeringen aangebracht die de afstand aangeven waaraan je je dient te houden bij de verschillende cateringpunten. De lunch wordt verpakt via verpakte (lunch)pakketten, welke voorafgaand aan het cateringmoment op de tafels in de cateringruimte worden geplaatst.

 

Toiletgroepen

1931 beschikt over voldoende toiletgroepen om zeker te zijn van voldoende spreiding van de gasten. Bij de ingang van toiletgroepen zijn op de grond markeringen aangebracht zodat je veilig in de rij kunt staan. Daarnaast wordt een maximum aantal personen per toiletgroep gecommuniceerd. Een deel van de urinoirs op het herentoilet is buiten gebruik, om te voorkomen dat gasten te dicht bij elkaar staan.

 

Print je eigen badge

Je ontvangt van ons een mail met daarin jouw eigen badge, een gezondheidscheck en het dagprogramma. Zorg ervoor dat je deze uitprint en meeneemt naar het event.

 

Gezondheidscheck

Bij de ingang van de locatie staan speciale zuilen waar jij je gezondsheidscheck kunt doen. Is de gezondheidscheck goedgekeurd dan mag je deelnemen aan het event.

 

Mentimeter

Tijdens het event zullen diverse sprekers gebruik maken van Mentimeter. De code ontvang je op de dag zelf van de sprekers. Download hier Mentimeter voor iOS of Google.

 

Flight tour

De innovatiegids neemt je mee langs alle partners van het event en laat ze jouw ene prangende vraag beantwoorden. Bij aanvang ontvang je van ons een nieuwe headset verpakt in plastic.

 

Wifi

Er is op de locatie gratis Wifi voorhanden via een KPN Hotspot.

 

Online programma

Heb je je aangemeld voor een van de online sessies? Dan ontvang je een dag van tevoren de link naar de online sessie. De sessies worden opgenomen zodat je het nog in je eigen tijd kunt terugkijken.

 

nextlearning.nl website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020