Ethisch dilemma: wie heeft eigenlijk de regie over het leren?

Ethisch dilemma: wie heeft eigenlijk de regie over het leren?

Welke lessen kunnen we leren van een neuropsycholoog, een AI deskundige en een E-learning deskundige!

Artifical Intelligence:
Gaat de robotisering en Artificial Intelligence ervoor zorgen dat de lerende op ieder moment, op elke manier en vanuit elke plek kan werken aan zijn eigen leerdoelen?
Tibor Bosse, hoogleraar Artificial Intelligence & Communication Science bij Radboud University Nijmegen

Gedrags- en neuropsychologie:
Hoe werkt het menselijk brein? Hoe motiveer je mensen om een eigen leerpad te creëren en welke voorwaarden moeten aanwezig zijn om dit te laten plaats vinden?
Beirem Ben Barrah, Co-founder bij Neurofied Academy

Regie vs. algoritmes
Welke rol speelt artificiële intelligentie eigenlijk in een persoonlijke leerpad? Kunnen we het samenstellen van een leerpad wel vergelijken met het kopen muziek? Hoe passend zijn algoritmes voor het samenstellen van leerpaden?
Wilfred Rubens, E-learning deskundige!

Related Posts

Leave a reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

nextlearning.nl website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019